کانکس ویلایی

کانکس راسا تولید کننده انواع کانکس ویلایی - کانکس مطبوعاتی و ...

سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

کانکس ویلایی

کانکس اتاقک پیش ساخته  هایی هستند که در شرایط آب و هوایی و مصارف مختلف استفاده می شوند .کانکس ویلایی به دلیل سبکی امکان جابجایی و حمل ونقل آسان دارند و برای کسانی که جابجایی هی مداوم دارند بسیار کاربردی هستند .

کانکس ها به صورت پیش ساخته تولید میشوند و مراحل تکمیلی مانند نصب شیشه و کف سازی بعد از استقرار در محل انجام میگیرد .

کف این سازه ها بلند میباشد و امکان اجرای آنها تا ارتفاع 4متری وجود دارد .اما اگر سفارش دهنده  تقاضای سقف بلندتری داشته باشد می توان به کمک اکیپ اجرایی در محل استقرار درخواست مورد نظر را انجام داد .

حمل این سازه ها با استفاده از وسایل نقلیه زمینی و هوایی و دریایی قابل انجام است.جهت اسکان موقت بسیار مناسب می باشند . نصب آنها آسان است کانتینر .

کلا به دو صورت  ثابت و متحرک ساخته میشوند ودر موارد بسیاری قابل استفاده اند.کانکس به عنوان یکی ازساخته  های جدید ومدرن محسوب می شود، کانکس ها توانسته اند به صورت دائم و یا موقت جایگزین سازه های سنتی شوند و در مواقع ضروری کارایی خود را نشان می دهند.

کانکس ویلایی چیست؟

کانکس ویلایی سازه هایی هستند  از پیش ساخته که با مواد و ابعاد و ارتفاع  مختلف طراحی و تولید می شوند . این کانکس ها را میتوان به سلیقه مشتری سفارشی  به صورت یک خوابه، دو خوابه و چند خوابه با امکانات رفاهی مختلف ساخت .

مواد اولیه  و ابعاد مختلف این ویلاها با توجه به درخواست سفارش  دهنده و کارشناسی، طراحی و تولید می شود. پروسه ساخت ویلاهای سنتی زمان زیادی میبرد و ممکن است یک یا دو سال زمان ببرد بنابراین افرادی که میخواهند در زمان کوتاهی صاحب یک ویلای شیک شوند میتوانند از کانکس ویلایی استفاده کنند.

کانکس ویلایی مثل خانه های ویلایی است  فقط در ابعادی کوچکتر ولی با همان امکانات این نوع کانکس برای افرادی مناسب است . که می خواهند در کوتاه ترین زمان  صاحب یک ویلای خوب و با کیفیت باشند بدون این که بخواهند خود را درگیر پروژه ساخت کنندو مدت زیادی منتظر حصول نتیجه باشند.

کانکس خانه ایی است که که با مواد اولیه با کیفیت مرغوب ساخته میشود . وقابل جابجایی است این کمپ فلزی از  انسان در برابر سرما، گرما، طوفان و سایر عوامل محیطی محافظت می کند .

کانکس ویلایی مانند خانه های ویلایی می باشد و دارای وسایلی نظیر: آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی، پله (در صورت 2 طبقه بودن) و بقیه امکانات می باشد.

انواع کانکس های ویلایی

کانکس های ویلایی با کاربری مسکونی و ویلایی در مکان های بی استفاده  و مکان های ییلاقی مثل شمال کشور و شمال پایتخت و بسیاری نقاط دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور کلی این کانکس ها را  از نظر محتوای ساخت میتوان به دو گروه کانکس های ویلایی ساندویچ پانل و کانکس های ویلایی سایدینگ تقسیم بندی نمود. (کانکس بزرگ)

کانکس های ویلایی ساندویچ پانل

این مدل کانکس  از پانل های سقفی و دیواری تشکیل شده اند  ضخامت آنها بر اساس درخواست مشتری  متغییر است و ممکن است بین 4 تا 10 سانتی متر باشد.

یکی از  مزیت های این نوع کانکس عایق بودن این سازه ها در مقابل سرما و گرمای شدید است که موجب می شود این نوع کانکس در نقاطی  که دارای آب و هوایی خاص هستند بیشتر استفاده شود.

این کانکسها در ابعاد واندازه های مختلف  و طرح های متنوع قابل اجرا ست و  هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد . این کانکس ها را میتوان هم به شکل اجرا در محل قابل انجام داد و هم می توان آن را به صورت پیش ساخته در محل مورد نظر نصب کرد.

منبع: کانکس راسا

https://conexrasa.com/

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.